60 dagar <3

Hejsan svejsan!
Alltså är det bara jag som hatar Filosofi?
Det finns ingen logik i det hela, liksom kolla det här:

" Det som vi upplever och ser är inte verkligheten det är en tolkning som våra sinnen gör för oss, ett objekt kan ändra form, men en form hos en triangel eller kvadrat är ändå konstant."

Alltså känner att den personen som kom på Filosofi-grejen var nog hög vid tillfället och sedan dess har de andra Filosoferna uttvecklat det bara!
När man läser det så känner man sig flummig och vet inte vad man ska göra =S
Enough of that shit...
Iallafall efter jag hade slutat min lektion, vilket var den underbara kunskapsfulla Filosofi.
Så var det tänkt att min pappa skulle stå på Valand och vänta på mig för att vi skulle skaffa ett nytt konto!
Men icke sa Nicke, tror ni han var där?
- NEJ!
Han var fortfarande hemma, han hade glömt av att han skulle träffa mig... men men fick typ vänta på honom i 20 min.
Efter det så gick jag till Espresso House för att där skulle jag träffa Sockersöta Maria, Underbara Monika och lilla gullegummsan Sara!
Tanken var att vi skulle plugga men det blev inte av...
Sedan runt 16.30 följde vi med Maria till Domkyrkan, där hon skulle träna på S.A.T.S =D
Så jag och Sara hoppa på 6:an till Hjalmar Brantningsp. där vi har våran Portugisiska :D
När vi var på hållplatsen i Nordstan, så kände jag inte av min Iphone, fick genast panik och börja leta bland alla mina fickor som jag har på jacka. Överlämnade en hög med böcker till Sara och började leta i min väska sedan så bestämde jag för att gå ut ifrån spårvagen för att leta och få luft för att lugna ner mig!
HÖLL NÄSTAN PÅ ATT GRÅTA, BENEN BARA SKAKADE och tänk om jag nu har tappat bort min Iphone, hur skulle jag ta mig till?
Så Sara ringde den och plötsligt känner jag av vibrationer vid bröstet och kände av i innre fickan... PUFF SÅ VAR DEN DÄR!!!!
JÄVLAR VILKEN TUR!!!
Det skulle inte vara första gången jag hade glömt min mobil på Espresso House!
Efter den FRUKTANSVÄRDA händelsen så hoppa vi in på buss 17 till H.B Platsen... där vi kom 15 min försent och fick sitta extra ;)
Säger bara WOW Vilken dag =D
Lyssnar på denna låten just nu:

Narcotic Sound ft. Christian D - Mamasita

Ha det gött med kött ;)
Puss & kram
Juliana =*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0