Exotiska Göteborg!

Tja!
Jag har nyss kommit från skolan, skulle egentligen ha redonvisat om Missbrukar Psykologi... Men eftersom jag är en sådan snäll och en elev med TOPP- betyg så fick jag ta det nästa vecka!
Dock så gick Geografin bra, gjorde lite för mycket reklam om Portugal då... xD
Men idag har jag fullt upp -.-'
Ska nämligen baka inför imorgon, våran klass kommer att organisera en fika varje tisdag och det kommer förhoppningsvis att bli roligt och hoppas vi tjänar in en massa cash money baby! ;D
Ska nämligen plugga deutschen, Psykologin och den mest UNDERBARA, JÄTTE ROLIGA kursen Filosofin!
Har ätit 2 goda mackor, 2 kex och druckit Tropisk Juice ;)
(kommer en bild nedaför =D)
Jag har tänk och dela med mig en låt som jag har typ tänkt och sjungt hela dagen:

Sean Kingston Ft. Nicki Minaj - Letting Go (Dutty Love)



(Var för hungrig så... jag åt upp allt xD)


Puss & Kram
Juliana =*

Kommentarer
Postat av: Marimar

kom ihåg när jag alltid var hos dig och käkade 4 mackor med citronmajonnäs och sån blatteskinka hahahahaha :D

2010-10-20 @ 22:40:39
URL: http://marimar.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHa !!!!



Jaaa minnen <3



HAr inte den skinkan längre zxD

2010-10-23 @ 17:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0