TopShop<3

Ciao!
Idag har jag haft ett jätte jobbigt prov, Filosofi-prov!
Tror jag nog inte behöver säga ngt mer om det ;)
Men i varje fall, efter min tyska så hade vi ett Freiburg-möte (jag ska ju åka till Tyskland den 22 November!).
Vi har fått planeringen om vad vi ska göra under veckan vi är borta och under helgen eller förhoppningsvis så kommer vi få ett e-mail från en tysk/tyska som vi kommer bo hos!!! XO
Är typ lite små nervös vi kommer däremot få ett kort på den personen som vi ska bo hos i e-amilet :O
OMG Alltså jag är inte kräsen typ men jag hoppas jag får en NON-bitchig tjej!
Pallar inte med det =S
Efter mötet så skulle jag träffa min kusin Marina, hon skulle kolla på kläder som hon ska ha på Bellas fest vilket är imorgon!
Jag hitta däremot en topp på Topshop, är väldigt nöjd! =D
( bild kommer sedan)
Det har öppnat en ny butik i stan som heter Desigual...
Och självklart så gick jag och min kusin in dit och kolla, visst detta märket finns i Portugal vi kände igen det sedan innan men vi ville kolla om det var fortfarande Randome-kläder xD
Jaop, och visst var de det och var orimmliga priser!
men vi fick typ en påse :D som det står Desigual på ;)
Väldigt fräck är den!
Men vi åkte hem efter att vi har vart på H&M och Gina....
Kom hem åt och min SÖTA ÄLSKLING SKREV TILL MIG så vi börja chatta en stund sedan var han tvungen att logga ut =(
Toppen jag köpte :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0